Ce actualizări regulate includ serviciile de întreținere a site-ului web?
Când vine vorba de servicii de întreținere a site-urilor web, companiile își pun adesea o întrebare: „Ce înseamnă actualizări regulate?” Este o întrebare excelentă și poate varia în funcție de companiile de întreținere a site-urilor web, motiv pentru care este important să o întrebați.
Exemple de actualizări tipice ale site-ului web (incluse în pachetele noastre de întreținere a site-ului) includ:
- Îmbunătățiri generale ale site-ului
- Actualizări de produse sau servicii
- Speciale online
- Întreținerea interactivității
- Îmbunătățiri generale ale site-ului
Cea mai bună evaluare a performanței site-ului dvs. web vine de la persoanele care vă vizitează site-ul, de la clienți la personal, la clienți potențiali. Întrebările, comentariile, reclamațiile și sugestiile generate de vizitatorii site-ului oferă feedback neprețuit pentru a vă îmbunătăți site-ul. Cu întreținerea de rutină a site-ului web, puteți utiliza aceste sugestii pentru a vă îmbunătăți site-ul și performanțele sale online.
Actualizări de produse sau servicii
Pe măsură ce compania dvs. continuă să crească, este inevitabil ca produsele, serviciile și prețurile dvs. să se schimbe. De aceea, companiile au nevoie de un program și un proces coerent pentru actualizarea produselor vechi, schimbarea prețurilor existente ale serviciilor și multe altele.
Cu întreținerea site-ului web, vă mențineți site-ul companiei actualizat pentru utilizatori. Acest pas proactiv vă avantajează afacerea în mai multe moduri, permițându-vă să furnizați cele mai noi produse, servicii și tarife pentru a simplifica experiența de cumpărare a utilizatorilor.
Consumatorii au încredere în Internet și, de asemenea, se bazează pe site-ul dvs. web pentru a oferi informațiile exacte de care au nevoie înainte de a vă contacta sau de a veni în vitrina dvs. Este crucial ca informațiile de pe site-ul dvs. să fie actualizate, din acest motiv și multe altele.
Speciale online
Dacă sunteți o companie de comerț electronic, este esențial să vă actualizați site-ul web cu cele mai recente vânzări, promoții și multe altele. Chiar dacă compania dvs. funcționează offline, puteți oferi promoții online care îi determină pe utilizatori să vă apeleze echipa, să vă viziteze locația sau să stabilească o întâlnire.
Când compania dvs. oferă promoții speciale, programe de reduceri și multe altele, vă mențineți compania competitivă. Inițiativele de vânzare pe termen scurt și lung necesită actualizări ale site-ului dvs. Serviciile de întreținere a site-urilor web vă permit să vă consolidați vânzările cu oferte unice pentru cumpărători.
Întreținerea interactivității
Cu tehnologii în continuă dezvoltare, un site web începe să apară învechit dacă componentele interactive sunt neglijate. Dacă piesele de dezvoltare ale site-ului dvs. nu funcționează pe fiecare browser și dispozitiv, veți pierde clienții actuali și potențiali. În plus, îți slăbești reputația online.
Problemele legate de funcțiile interactive ale site-ului dvs. web vă pot crește, de asemenea, rata de respingere. Această valoare se referă la procentul de persoane care părăsesc site-ul dvs. fără să viziteze o altă pagină și indică adesea că site-ul dvs. web nu îndeplinește așteptările utilizatorilor.
Întreținerea site-ului web vă ajută site-ul pentru a asigura funcționalitatea interactivă a site-ului. Chiar dacă aceste funcții devin depășite și necesită înlocuire, serviciile de întreținere a site-ului web pot oferi echipei dvs. o notificare prealabilă despre această nevoie.
Păstrarea funcțională a tuturor funcțiilor site-ului dvs. web vă ajută să comercializați cu succes produsele și serviciile dvs.