Este cartea ta de vizită online. Atunci când este realizat, site-ul web reprezintă o investiție “one time”, dar de care vei beneficia pe termen lung. Un site realizat profesional trebuie să îți reprezinte afacerea, să conțînă informațiile pe care clienții se așteaptă să le găsească. Statisticile arată că peste 70% din români fac întâi o analiză a pieței pe internet înainte de a cumpără un produs sau serviciu, iar în zilele noastre prezența online a unei afaceri poate face diferența dintre succesul sau eșecul acesteia. Un site web profesional poate transformă un vizitator în client. Cel mai bun mod de a înțelege importantă unui site de prezentare profesional, este să îl privești că pe un “agent de vânzări”. În momentul in care un potențial client ajunge pe site-ul tău, acesta trebuie să îl convingă pe client că a găsit exact ce caută, soluția problemei lui.

Este un site de prezentare a produselor oferite. Este destinat firmelor de producție, distribuție. Diferența între un magazin online și un catalog de produse online este aceea că la catalogul de produse nu există coș de cumpărături, clienții luând legătura direct cu furnizorul pentru achiziționarea produselor și de asemenea pentru aflarea ofertelor de preț.

Optimizare pentru motoare de cautare sau Search Engine Optimization (SEO), este un proces de perfectionare (favorizare) a vizibilitatii site-urilor web sau paginilor web in cadrul ordonarii rezultatelor cautarii în lista facuta de motorul de cautare. SEO este o subcategorie a marketing-ului online SEM, practica aparuta în anul 1990, odata cu aparitia primelor site-uri pe Internet, si care reprezinta totalitatea tehnicilor prin care un site web este adus la o forma in care este propulsat mai sus în lista de rezultate date de un motor de cautare pentru diverse cuvinte-cheie, astfel marindu-se traficul calitativ al site-ului si experienta oferita utilizatorilor. Aceasta „industrie” relativ noua implica un set de operatii efectuate de echipa de promovare in sensul cresterii pozitiilor unui site web in lista de rezultate ale cautarilor, pentru anumite cuvinte sau expresii cheie, interesante si relevante din punctul de vedere al afacerii respective.

SEO ON-PAGE: după cum spune și numele, reprezintă cumulul tuturor acțiunilor efctuate în interiorul site-ului cu scopul de a corectă/modifică eventualele erori precum și operații de analiză și modificări ale elementelor de tip meta. Tot în acesta secțiune vom creea sau modifică fișierele robots.txt, sitemap.xml, headerele, densitatea cuvintelor cheie, link-uri interne și redirecționări. Vom lua în calcul toate aspecte site-ului d-voastră și vom remedia și aspecte legate de afișarea incorectă a site-ului sau viteză de încărcare prea mică.

SEO OFF-PAGE: reprezintă toate acțiunile efectuate în afară site-ului și se desfășoară după optimizarea on-page a site-ului.

1. Optimizarea/Modificarea arhitecturii site-ului

2. Structura de internal linking

3. Relevanta elementelor SEO (title, h1, tag etc.)

4. Viteza de incarcare a paginii/site-ului

5. Semnale de duplicitate a continutului

6. Structura URL-urilor SEO friendly

7. Certificat SSL (Securizare cu Https)

8. Structura de breadcrumbs

9. Starea de indexare si crawling

10. Amplasarea cuvintelor cheie in pagina si ponderea lor

11. Optimizarea site-ului pentru variante de mobil

12. Dimensiunea continutului in pagina

13. Frecventa update-ului de continut intern

Interpretarea informatiilor afisate in cont, ne arata calitatea traficului si a surselor care il genereaza. Google Analytics este un must have pentru a monitoriza orice tip de campanie asupra unui web site. Fie ca vorbim de campanii SEO sau Google AdWords aici putem analiza performanta cuvintelor targetate, urmad a lua decizii asupra bunului mers al acestora. Mentionam faptul ca in cazul cuvintelor cheie, cel mai important factor de urmarit este conversia, iar pe urma se poate analiza timpul petrecut in site de cei care au ajuns pe site dupa aceste kw, numarul de pagini vizitate si bounce rate.

Din momentul lansării unui website, puțini sunt cei care aduc îmbunătățiri pe parcurs. Supravegherea, întreținerea și actualizarea acestuia devine obligatorie în cazul în care se dorește dezvoltarea căutării și vizitării acestuia, dar și creșterea notorietății și venitului companiei. Mentenanță web include o gama largă de servicii, pornind de la modificarea unei imagini până la redesenarea completă a website-ului și oferă avantajul supravegherii permanente și intervenției rapide.

Este unul dintre aspectele esențiale al oricărui site. Indiferent că afacerea ta este la început de drum, este o afacere matură sau este doar o pagină de prezentare, un blog sau un alt conținut online pe care dorești să îl împărtășești cu ceilalți, o administrarea corespunzătoare este cheia care va asigura site-ului tău rezultate mult mai bune cât și o experiență plăcută vizitatorilor. Pornind de la o simplă pagină de prezentare și până la un portal complex cu nenumărate secțiuni, baze de date, coș de cumpărături etc., site-ul tău este o carte de vizită pe internet pentru că în urmă oricărei interacțiuni a unui vizitator cu un site se naște o experiență, iar interesul tău este că acest sentiment experimentat de vizitator să fie obligatoriu unul de profesionalism și calitate. Prezentarea produselor pe care le commercializeaza compania ta este mult diminuată în cazul în care site-ul pe care le prezinți nu este updatat, prezintă erori de sintaxa sau pur și simplu se observă că nu este administrat corespunzător. Este, de asemenea, foarte important că administrarea site-ului tău să fie făcută de către specialiști fapt care îți va permite să direcționezi timpul și energia ta numai pentru construirea afacerii tale. Pentru că dacă tot vrei să faci ceva este mai bine să faci totul de la început bine!