WEB

MENTENANTA

Dacă investiți pentru prima dată în servicii de întreținere a site-ului web (sau în schimbarea furnizorilor), este esențial să înțelegeți ce include pachetul dvs. În acest fel, afacerea dvs. poate alege cel mai bun plan de întreținere a site-ului pentru compania dvs. și se poate asigura că aveți sprijinul de care aveți nevoie.

Pentru referință, iată câteva exemple despre ceea ce nu veți găsi cu serviciile de întreținere a site-ului web:

  • Reproiectare a navigării
  • Creare media
  • Editări media
  • Scrierea conținutului
  • Funcționalitate nouă a site-ului
  • Reproiectarea site-ului
  • Caracteristici interactive
  • SEO

Ca parte a serviciilor noastre de întreținere a site-ului web, compania dvs. primește acces la următoarele:

  • Actualizări periodice
  • Suport tehnic
  • Întreținerea WordPress
  • Actualizări periodice

Cu actualizări regulate, care au loc în timpul orelor de lucru, echipa noastră de dezvoltatori vă păstrează site-ul funcțional și sigur pentru utilizatori. Indiferent dacă doriți să adăugați imagini noi, să ștergeți copierea paginii sau să modificați un link, serviciile noastre de întreținere a site-ului web vă oferă ceea ce aveți nevoie.

Pentru un rezumat rapid, iată câteva exemple de actualizări incluse în pachetele noastre:

  • Text: adăugiri sau ștergeri.
  • Fotografii: adăugiri, ștergeri și retușări de bază.
  • Pagini: adăugiri sau ștergeri folosind designul de pagină existent.
  • Navigare: Modificări de navigație de bază (adăugați, mutați sau ștergeți un element din navigare).
  • Descărcări de fișiere: adăugări sau ștergeri de fișiere PDF și alte documente.
  • Videoclipuri: inserarea sau ștergerea unui videoclip preeditat.
  • Linkuri: Adăugări sau ștergeri.
  • Imagini color și de fundal: modificări sau înlocuiri.

Dacă aveți întrebări despre actualizări regulate, nu ezitați să ne contactați online pentru mai multe informații.

Acesta este un exemplu de servicii incluse în planurile de întreținere a site-ului web și nu este o listă completă.

Suport tehnic

Ca parte a planurilor noastre de întreținere a site-ului, compania dvs. primește, de asemenea, acces la asistența noastră tehnică stelară. Cu expertiza echipei noastre de dezvoltare, afacerea dvs. poate primi ajutor cu diverse provocări, cum ar fi configurarea e-mailului.

În plus față de asistența tehnică, compania dvs. poate trimite și o cerere de consultanță ca parte a serviciilor de întreținere a site-ului dvs. web. Fie că aveți întrebări despre crearea unui nou formular de contact sau despre adăugarea unei noi pagini în navigare, echipa noastră talentată vă poate oferi companiei o perspectivă utilă.

Întreținerea WordPress

Multe companii folosesc WordPress ca CMS, motiv pentru care planurile noastre de întreținere a site-ului web includ asistență pentru WordPress. Ca parte a pachetului dvs., echipa noastră se ocupă de actualizările WordPress și de patch-urile de securitate pentru compania dvs.

Când vine vorba de servicii de întreținere a site-urilor web, companiile își pun adesea o întrebare: „Ce înseamnă actualizări regulate?” Este o întrebare excelentă și poate varia în funcție de companiile de întreținere a site-urilor web, motiv pentru care este important să o întrebați.

Exemple de actualizări tipice ale site-ului web (incluse în pachetele noastre de întreținere a site-ului) includ:

  • Îmbunătățiri generale ale site-ului
  • Actualizări de produse sau servicii
  • Speciale online
  • Întreținerea interactivității
  • Îmbunătățiri generale ale site-ului

Cea mai bună evaluare a performanței site-ului dvs. web vine de la persoanele care vă vizitează site-ul, de la clienți la personal, la clienți potențiali. Întrebările, comentariile, reclamațiile și sugestiile generate de vizitatorii site-ului oferă feedback neprețuit pentru a vă îmbunătăți site-ul. Cu întreținerea de rutină a site-ului web, puteți utiliza aceste sugestii pentru a vă îmbunătăți site-ul și performanțele sale online.

Actualizări de produse sau servicii

Pe măsură ce compania dvs. continuă să crească, este inevitabil ca produsele, serviciile și prețurile dvs. să se schimbe. De aceea, companiile au nevoie de un program și un proces coerent pentru actualizarea produselor vechi, schimbarea prețurilor existente ale serviciilor și multe altele.

Cu întreținerea site-ului web, vă mențineți site-ul companiei actualizat pentru utilizatori. Acest pas proactiv vă avantajează afacerea în mai multe moduri, permițându-vă să furnizați cele mai noi produse, servicii și tarife pentru a simplifica experiența de cumpărare a utilizatorilor.

Consumatorii au încredere în Internet și, de asemenea, se bazează pe site-ul dvs. web pentru a oferi informațiile exacte de care au nevoie înainte de a vă contacta sau de a veni în vitrina dvs. Este crucial ca informațiile de pe site-ul dvs. să fie actualizate, din acest motiv și multe altele.

Speciale online

Dacă sunteți o companie de comerț electronic, este esențial să vă actualizați site-ul web cu cele mai recente vânzări, promoții și multe altele. Chiar dacă compania dvs. funcționează offline, puteți oferi promoții online care îi determină pe utilizatori să vă apeleze echipa, să vă viziteze locația sau să stabilească o întâlnire.

Când compania dvs. oferă promoții speciale, programe de reduceri și multe altele, vă mențineți compania competitivă. Inițiativele de vânzare pe termen scurt și lung necesită actualizări ale site-ului dvs. Serviciile de întreținere a site-urilor web vă permit să vă consolidați vânzările cu oferte unice pentru cumpărători.

Întreținerea interactivității

Cu tehnologii în continuă dezvoltare, un site web începe să apară învechit dacă componentele interactive sunt neglijate. Dacă piesele de dezvoltare ale site-ului dvs. nu funcționează pe fiecare browser și dispozitiv, veți pierde clienții actuali și potențiali. În plus, îți slăbești reputația online.

Problemele legate de funcțiile interactive ale site-ului dvs. web vă pot crește, de asemenea, rata de respingere. Această valoare se referă la procentul de persoane care părăsesc site-ul dvs. fără să viziteze o altă pagină și indică adesea că site-ul dvs. web nu îndeplinește așteptările utilizatorilor.

Întreținerea site-ului web vă ajută site-ul pentru a asigura funcționalitatea interactivă a site-ului. Chiar dacă aceste funcții devin depășite și necesită înlocuire, serviciile de întreținere a site-ului web pot oferi echipei dvs. o notificare prealabilă despre această nevoie.

Păstrarea funcțională a tuturor funcțiilor site-ului dvs. web vă ajută să comercializați cu succes produsele și serviciile dvs.

ADS

SOCIAL MEDIA

Facem cercetări ample despre afacerea și industria dvs. Postările noastre de conținut sunt compuse din următoarele: mesaj de marcă + grafică proiectată + îndemn la acțiune + hashtag-uri + link.

Putem produce toate formele de conținut pe rețelele sociale
– Videoclipuri scurte
– Manipulare fotografie
– Videoclip stop motion
– Video animat
– Video explicativ
– Video vertical
– Ilustrații
– GIF-uri
– Articole de blog
– Povești IG și FB
– Chestionare/sondaje
– & Mai mult

Indicatorii cheie de performanță pe care îi analizăm sunt urmăritorii, implicarea și traficul pe site. Toate aceste 3 valori influențează vânzările pe termen lung. Veți vedea aceste valori crescând lunar și vom urmări progresul nostru pentru a vedea cum funcționează acest lucru pentru dvs.

Dacă definiți rezultatele ca urmăritori și implicare, clienții noștri observă în mod normal o creștere a numărului de urmăritori și implicare în primele 30 de zile. Rezultatele ar trebui să continue să crească în fiecare lună.

Recomandăm clienților noștri să încerce acest serviciu timp de cel puțin 6-12 luni pentru a vedea un impact vizibil asupra conversiilor. Acest lucru se datorează faptului că obiectivul principal al serviciului nostru de gestionare a rețelelor sociale este de a dezvolta adepții mărcii dvs., angajamentul și cuvântul în gură. Dacă doriți să vă concentrați pe generarea de conversii pe termen scurt, ar trebui să luați în considerare utilizarea serviciilor noastre de publicitate socială plătită.

Numărul de conversii va varia, de asemenea. Vom putea urmări cantitatea de conversii din anunțurile noastre. Acest lucru ne va permite să folosim datele de performanță ale campaniilor noastre publicitare pentru a face îmbunătățiri treptate. Având în vedere acest lucru, credem că rata de conversie va crește în timp.

Cu toate acestea, este important să rețineți că există factori externi care influențează conversiile pe care nu le controlăm. Aceasta include prețul, calitatea produsului, destinația site-ului web și piața în care concurați.

Tot conținutul pe care îl creăm intern este în limba engleză, dar dacă aveți nevoie ca conținutul dvs. să fie scris în orice altă limbă, putem apela la un vorbitor nativ (din ORICE limbă) pentru o traducere de cinci stele de calitate.

Da, specialistul nostru în rețelele sociale vă va monitoriza campaniile publicitare zilnic. Dacă reclamele nu au performanțe bune, vom optimiza campania pe măsură ce trece timpul. În majoritatea situațiilor, derulăm teste A/B split în campania dvs. publicitară. Acesta este procesul de testare a mai multor variante ale anunțurilor dvs. și a audiențelor pentru anunțuri. Testând diferite combinații de reclame, este mai probabil să identificăm domenii de eficiență.

Nu este o cerință necesară, dar ne puteți furniza orice material pe care doriți – texte, fotografii sau orice alte informații. Acest lucru ar ajuta cu adevărat să vă faceți rețelele sociale autentice și credibile.

Da, avem o rețea de fotografi și videografi la care putem apela atunci când creația necesită ceva specific locației.

Da, producem tot conținutul în casă – Conținutul care necesită fotografie sau videoclipuri în afara site-ului este gestionat de echipa noastră internă.

Da, înainte de a vă programa campania, vă trimitem postările sociale nou concepute pentru aprobarea dvs.

Da, managerul de rețele sociale va monitoriza paginile pentru comentarii, mesaje și recenzii. Dacă știm răspunsul la întrebare sau comentariu, vom răspunde în consecință. Dacă nu știm răspunsul, vă vom îndrepta întrebarea și vă vom anunța prin e-mail.

Rețelele sociale au capturat lumea de la crearea sa originală. Cantitatea de utilizatori de social media a crescut până la peste 4 miliarde (ceea ce va fi dublu față de ceea ce era în 2015!). În medie, oamenii au cel puțin 8 conturi de socializare diferite – și nu le au doar, ci le folosesc! Platformele mari precum Facebook au văzut peste jumătate din utilizatorii lor lunari folosind Facebook zilnic în unele dintre cele mai recente date. Cu toate acestea, volumul de persoane care utilizează rețelele sociale nu este singurul lucru care s-a schimbat.

Modul în care oamenii folosesc rețelele sociale s-a schimbat și! A fost creat inițial ca o modalitate prin care prietenii și familia pot comunica și socializa online, dar a devenit mult mai mult decât atât. În lumea de astăzi, da, principala utilizare rămâne interacțiunea cu prietenii și familia, dar este, de asemenea, o oportunitate pentru mărci și consumatori sau clienții potențiali de a se conecta. Ascultați aceste statistici recente. 71% dintre consumatorii care au avut o experiență pozitivă pe rețelele sociale cu o marcă au recomandat-o altor persoane, iar 21% dintre consumatori sunt mai predispuși să cumpere de la mărci pe care le pot ajunge pe rețelele de socializare. Platformele de socializare au început să se dubleze ca platforme de comerț electronic și / sau ca un pas major în canalul dvs. de marketing pentru construirea conexiunilor.

Așadar, dacă sunteți nou în rețelele de socializare, ceea ce trebuie să înțelegeți ca proprietar de afacere este că, în esența sa, rețelele de socializare sunt un loc în care oamenii se pot conecta deopotrivă cu prietenii, familia și mărcile. Și, pe măsură ce continuă să crească într-un ritm exploziv, veți dori să profitați de acesta pentru afacerea dvs. Aici intervin serviciile de marketing pe rețelele sociale.

Gândiți-vă la cantitatea de oameni despre care am spus că folosesc social media. În ritmul în care media socială a crescut (și continuă să crească), trebuie să găsiți un procent din publicul țintă pe aceste platforme.

Marketingul prin intermediul rețelelor sociale vă ajută să puneți în fața lor conținut strategic și / sau anunțuri sociale în rețelele sociale, acolo unde deja derulează și își petrec timpul. Acest lucru oferă companiei dvs. o expunere valoroasă, extinsă și direcționată.

Când valorificați eficient marketingul pe rețelele sociale, vă maximizați acoperirea, traficul calificat pe site și conversiile. Ce sunt conversiile? Conversiile pot fi fie o vânzare finalizată, un formular de plumb completat sau orice altceva pe care îl considerați o acțiune valoroasă pe site-ul dvs. De obicei, conversiile sunt ceea ce numiți acțiunea finală pe care doriți să o primiți din eforturile dvs. de socializare.

Acesta este motivul pentru care este important să stabiliți care sunt obiectivele dvs. mai întâi, astfel încât să puteți planifica apoi planul de marketing pe rețelele sociale în consecință pentru a atinge aceste obiective!

ADS

GOOGLE

Publicitatea Google funcționează pentru aproape orice afacere, industrie sau sector. Dacă oferiți produse sau servicii care pot fi căutate de oameni, atunci Google Ads este pentru dvs.

Contul Google Ads vă aparține. Gestionăm și asigurăm legătura, dar tu poți să-ți păstrezi accesul de administrator. Odată ce colaborarea se încheie, vă dăm înapoi contul dvs. Google Ads.

Depinde. Există câțiva factori care lucrează în calcularea costului campaniei dvs. AdWords. Auditarea resurselor și instrumentelor dvs. este importantă, dar cea mai importantă parte este să cercetați cât vor costa cuvintele cheie. Aceasta vă oferă o estimare a costului total al campaniei dvs.

Rețeaua Google are 2 rețele principale; Căutare și Rețeaua de display. Puteți alege oricare dintre cele 2 rețele în funcție de obiectivele dvs. publicitare și de tipul de anunț. În Rețeaua de căutare, anunțurile dvs. vor fi afișate împreună cu rezultatele căutării reale pe Google, și pe alte proprietăți Google, cum ar fi Hărți Google și Cumpărături Google, precum și pe site-uri partenere care afișează anunțuri text. Pe de altă parte, Rețeaua de display, anunțurile grafice sunt afișate pe platforme care nu sunt bazate pe text, adică pe platforme precum YouTube, Gmail și alte site-uri partenere.

Ar putea exista mai mulți factori dacă Google Ads nu ar fi funcționat pentru dvs. în trecut. Cel mai probabil ar putea fi, probabil că a existat o problemă cu modul în care a fost configurată campania. Cuvintele cheie pe care le-ați vizat nu erau corecte sau campania nu avea structura corectă. Analizăm datele din campania dvs. anterioară și putem evidenția de ce vechea dvs. campanie nu a funcționat.

Google sau oricare dintre partenerii săi de căutare organizează o licitație de fiecare dată când se efectuează o căutare. O „clasare a anunțului” este determinată în această licitație prin compararea sumelor licitate la cuvinte cheie și a sumelor licitate la cuvinte cheie și a scorurilor de calitate. Această Clasare a anunțului determină locul în care apare anunțul dvs. în rezultatele căutării. De fapt, veți plăti doar suma necesară pentru a vă combina cu Scorul de calitate pentru a obține un clasament peste cel mai apropiat concurent. În esență, sumele licitate și calitatea campaniei dvs. sunt comparate cu concurenții dvs. pentru a vă determina poziția.

SEO

OPTIMIZARE

SEO este un proces de urcare a site-ului dvs. în rezultatele de căutare organice Google. În octombrie 2019, există aproximativ 200 de semnale de clasare care influențează clasarea unui site web pe prima pagina in motoarele de cautare, toate fiind ponderate diferit. Lucrăm la SEO tehnic și semnalele de clasare în afara site-ului, cum ar fi crearea de link-uri pentru a urca a site-ul în rezultatele motoarelor de cautare – ceea ce are ca rezultat mai multe vânzări!

O poziție bună pe Google poate duce la un flux marit de trafic către site-ul dvs. În funcție de cerințele dvs., vom efectua diferite tipuri de strategii SEO care vă vor asigura că obțineți cel mai bun ROI posibil din campania dvs. SEO. Fiecare afacere este diferită – de exemplu, un instalator local ar prefera apeluri telefonice și trimiteri de formulare, în timp ce un magazin online ar urma să realizeze vânzări suplimentare prin prezența sa online.

Prețul unei campanii SEO depinde în mare măsură de clasamentul dvs. organic actual și, cel mai important, de natura industriei dvs. și de cât de competitivă este aceasta. În timp ce SEO poate fi considerat un serviciu costisitor, rentabilitatea investiției pe care o veți obține depășește investiția dvs. Este important să rețineți că SEO este o investiție continuă iar odată ce încetați să rulați o campanie SEO, site-ul dvs. va scadea in clasamentul google.

Cu toate campaniile SEO, scopul nostru este de a aduce clienții noștri pe prima pagină a rezultatelor motorului de căutare Google pentru cuvintele cheie axate pe campanie. Timpul și efortul necesar pentru a face acest lucru vor depinde de natura pieței specifice sau de cuvintele cheie alese. Vom discuta eventualele perioade de timp cu dvs. înainte de a începe proiectul.

Vă rugăm să rețineți că conversiile site-ului web fac parte din proiectele de dezvoltare a site-ului web și de scriere de conținut și nu SEO. Cu SEO, ne concentrăm pe îmbunătățirea clasării site-ului dvs. în rezultatele motoarelor de căutare, nu pe generarea de clienți potențiali.

Rezultatele serviciilor SEO sunt organice și pe termen lung. Cu toate acestea, unele câștiguri pot fi obținute pe drum. Cu toate acestea, este complicat să se stabilească un interval de timp pentru ca rezultatele să fie vizibile, deoarece acestea se bazează pe mai mulți factori și pe definirea rezultatelor din perspectiva clientului.

Pentru început, SEO oferă rezultate imediate în ceea ce privește conținutul și experiența utilizatorului mai bune. Cu toate acestea, rezultatul cheie anticipat de majoritatea este clasarea în topul căutărilor. Aceasta se bazează pe designul site-ului web, vârsta domeniului, meta descrieri, concurență, traficul de bază, locația geografică, piața țintă etc.

Experții SEO asigură o cronologie care variază de la 4-6 luni pentru ca rezultatele să apară. Rezultatele SEO cresc în timp, adică rezultatele la sfârșitul unui an ar fi în mod ideal mai bune decât un interval de timp scurt de 6 luni și tind să crească prospectiv. Cu toate acestea, este esențial să continuați cu serviciile SEO pentru o creștere continuă.

Din păcate, din cauza diverșilor factori, nu putem garanta că site-ul dvs. se va clasa pe primul loc pe Google sau pe orice motor de căutare. Cu toate acestea, acesta este întotdeauna scopul nostru.

1. ON-PAGE SEO

Menit să pună bazele pentru un clasament Google mai înalt și să genereze mai mult trafic către site-ul dvs., SEO ON-PAGE este practica de bază in procesul de optimizare a paginilor web individuale. Concentrat pe motoarele de căutare și pe interogările de căutare ale clienților, utilizarea acestui tip de tehnică SEO vă va permite să controlați direct toate aspectele paginii dvs., în timp ce obțineți trafic relevant.

De la calitatea și relevanța conținutului optimizat până la structura URL, există mai mulți factori ai SEO ON-PAGE care ajută la creșterea traficului organic. Motoarele de căutare accesează cu crawlere paginile pentru a scana conținutul și a-l indexa, doar pentru a scoate rezultate de căutare relevante atunci când un client potențial apelează la soluții online de căutare. La noi, experții noștri SEO efectuează cercetări amănunțite despre concurenți, clasamentele de pe prima pagină și cuvintele cheie competitive. Vi se va oferi control deplin asupra componentelor front-end și back-end – puteți alege cuvintele cheie țintă care vor fi utilizate pe site-ul dvs. și, la rândul său, puteți atrage noi fluxuri de clienți care au făcut o interogare de căutare cu aceeași Cuvinte cheie. Prin optimizarea titlurilor, etichetelor, conținutului și adreselor URL relevante, site-ul dvs. web va fi semnalat ca o sursă de conținut util și relevant de înaltă calitate atunci când este accesat cu crawlere.

Dincolo de dezvoltarea unei strategii care se aliniază cu obiectivele dvs. de afaceri, ne asiguram că planurile dvs. de marketing rămân relevante. Acest lucru se poate face prin actualizarea fiecărei etape în conformitate cu cele mai recente practici de SEO pe pagină, înțelegerea intenției de căutare și crearea de conținut care se potrivește cu serviciile și produsele dvs. si cu căutarile populare ale clienților.

2. OFF-PAGE SEO

După cum am menționat, motoarele de căutare folosesc algoritmi complecși pentru a determina clasarea paginii dvs. web pe SERP. Reprezentând 75% dintr-o strategie digitală cuprinzătoare, SEO OFF-PAGE este o tehnică pe care nu trebuie să o uităm. Este o strategie crucială care stabilește și dovedește autoritatea, valoarea, popularitatea și importanța site-ului tău web pentru crawlerele de căutare. Pur și simplu, SEO OFF-PAGE face munca de backend de a vă ridica în mod strategic rangul paginii.

Spre deosebire de SEO ON-PAGE care se concentrează pe utilitatea și relevanța conținutului prezent pe pagina dvs. web, SEO OFF-PAGE se ocupă de elemente vitale care nu sunt disponibile direct pe site-ul dvs., ci mai degrabă face backlinks la acesta. Prin obținerea de backlink-uri de înaltă calitate și creșterea prezenței sociale, tehnicile SEO OFF-PAGE funcționează la îmbunătățirea percepției atât a utilizatorilor, cât și a motorului de căutare despre site-ul dvs. De ce agențiile SEO implementează în mod activ această strategie atunci când dezvoltă un plan puternic de marketing de conținut pentru clienți? Se știe că achiziționarea de backlink-uri este o parte importantă a unui plan SEO – un site cu backlink-uri de înaltă calitate este un bun indicator al standardului conținutului. Motoarele de căutare înțeleg faptul că un volum mare de site-uri relevante și autorizate au backlinks către pagina dvs. iar acest lucru arată domeniul dvs. ca demn de încredere și, astfel, îl face să se claseze mai bine.

3. TECHNICAL SEO

SEO TEHNIC  se traduce în elemente non-conținut în site-ul dvs. Mai precis, SEO TEHNIC are ca scop îmbunătățirea lizibilității site-ului dvs. prin structura sa de backend. Îmbunătățirea lizibilității site-ului dvs. joacă un rol esențial în a-l ajuta să se claseze organic înalt, deoarece face accesarea cu crawlere și indexarea site-ului mult mai ușoară pentru motoarele de căutare. În cele din urmă, motoarele de căutare doresc să clasifice site-urile web de calitate superioară pentru utilitatea și relevanța lor pentru experienta de cautare a unui utilizator. Includerea unei experiențe de utilizator curate și clare poate influența traficul organic general și valorile de implicare ale site-ului dvs. – utilizatorii tânjesc dupa conținut digerabil, relevant și de calitate. Cu cât este mai ușor pentru motoarele de căutare să acceseze site-ul dvs., cu atât sunt mai mari șansele dvs. de a-l clasa mai sus.

Indexarea, accesul cu crawlere, infrastructura și viteza site-ului, securitatea, precum și compatibilitatea cu dispozitivele mobile ale unui site indică cât de bine a fost optimizat SEO TEHNIC al site-ului.